Sagotavla
Publicerat den

1 september!
 
Galet, men faktiskt lite mysigt. Ser fram emot mörka kvällar med mycket tända ljus och mys i soffan under filten. Är ju så mysigt när man kan tända masa myslampor och ljus! :} Fast jag undrar vart sommaren tog vägen?
 
Dagen hittills har bestått av städ. Julia har blivit jätteförkyld och nyser mest hela tiden. Snoret rinner på henne också och jag börjar känna i ögonen att det snart  även är min tur. Så tråkigt! Men hoppas att det inte blir särskilt långvarigt. Hon har ju ändå gått på dagis nu ett antal veckor så hon har klarat sig bra ändå! :}
 
Igår var vi uppe på vår stökiga vind och stökade runt. Jag letade efter en tavla som jag också hittade längst ner i en kartong. Nu sitter den på plats i Julias rum och det blev riktigt bra. Finns det något tråkigare än kala väggar i ett barnrum? Nu har vi nästan täckt alltihop! ;}
 
Tavlan kommer från Barntavlor.se
 
Nu blir det en promenad och inhandla lite nya blommor. De börjar se dassiga ut här hemma. Julia får sitta still i vagnen är tanken, så hon inte tar ut sig i onödan! Min lilla pärla! ♥
 
Ha en SUPERBRA DAG KÄRA VÄNNER!
För det tänker jag ha! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?