Julia 35 månader ♥
Publicerat den

God kväll :}
 
Trots att jag inte uppdaterar så ofta så är ni över 40 pers om dagen som kikar in. Kommentera gärna! Mycket roligare att skriva om man får lite respons. :} Men jag vet att det är jobbigt.. jag är själv kass på att kommentera! I alla fall.. Idag har jag och min lilla goding {eller godingar om man ska räkna med bebisen i magen också} bara varit hemma hela dagen. Inte ens varit ute och fått oss lite frisk luft! :O Skandal! Men det har regnat... och inte sett sådär jättebehagligt ut.. Vi har roat oss bäst det går med garderobsrensning i Julias rum, rengöring av köket, badat badkar, målat, tittat på tv och ätit mat. Julias garderob ser så fin ut nu! En hel IKEA-kasse åker upp på vinden, och en stor påse har jag skänkt till Myrorna. Kan inte med att sälja det eftersom mycket ser urtvättat ut, det är små fläckar här & var osv.. Bättre att skänka till välgörande ändamål! :} Finns inget skönare än att rensa och bli av med gamla saker. Skulle kunna bo helt kalt tror jag, älskar när saker försvinner. {Ibland brukar jag tänka att det är skönt att människor dör eftersom det blir mer plats för andra.. men det låter ju bara sjukt så glöm att ni läste det!!}
 
Min kära barnmorska ringde mig förut och berättade att hon tänkt på mig under hela gårdagen. Och då var det ändå söndag, behövde hon tillägga. Saken var att hon inte var så säker på om bebisen verkligen var fixerad.. Hon frågade om jag kunde komma ner dit i morgon så att hon fick känna en gång till, så nu har jag att göra i morgon förmiddag. Men jag tror faktiskt att den är fixerad. Tycker mig se små fötter sparka uppåt, och bara det att jag blivit så smidig och inte alls så andfådd längre får mig att tro det ännu mer. Men man vet aldrig. Och skulle den inte vara fixerad så är det ju inte hela världen, än har den tid att röra på sig. :} Hela 13 dagar kvar till beräknad födelse idag!
 
Idag är även dagen då det är en månad kvar till Julias födelsedag. Hennes tredje sådan! Vi vet vad vi ska köpa, så det gäller bara att vi köper det innan den stora dagen! Och bild till tidningen måste tas! Tyvärr är hon inget jättefan av att ställa upp på bild, men jag ska försöka ta någon söt bild. Så kul att ha sparat. Det är ju otroligt vad de förändras från år till år.
 
Här är lillan i morse när vi låg i sängen och kikade på barnprogram. Hennes hår ser kanske inte mycket ut för världen {menar att det ser lite slarvigt ut, men å andra sidan är hon nyvaken, haha!}, men hon klippte sig faktiskt i förra veckan och vi satsar på att spara ut luggen! Annars ser hon ut som en liten Gustav Vasa, hihi.


Och ett litet minne av att jag faktiskt fortfarande kan bära mina ringar trots att jag gått 38 fulla veckor! Det trodde jag aldrig, faktiskt! Jag var ju så galet svullen med Julia att ringarna antagligen flugit av mig för flera veckor sedan om det varit likadant den här gången!
 
Igår var Davids mamma här och vi var på Hem & Hobby hela familjen. Anledningen var att vi skulle välja ut lite tyger eftersom hon är så snäll och syr påslakan & örngott till barnvagnen! Vi hittade några supersöta barntyger, så det blir säkert jättefint! :} Dock var det Julia som fick allra mest saker, haha. En supersöt kudde med en mus på, kritor & ett ritblock samt såpbubblor!
 
Nu fick magen en väldigt rolig form! Dags att inta soffläge! Ciao :}



 Elin Grenabo

Jag har fått ta av mig min ring nu, i v 30 ;) den började sitta väldigt trångt :P

Svar: Hehe, tänk så olika det kan vara! Men ska jag vara ärlig tog jag av mig ringen nu ikväll.. Hade sådana märken under att jag nog sätter den i halsband den sista tiden nu :p Så lite svullen är jag nog allt ändå! ;p
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://litendelavoss.blogg.se


 Elin

Ja verkligen!! Jag kunde fortfarande ha min men blev också märken och kändes trångt. Med tanke på hur snabbt jag svullnade förra gången så vågar jag inte chansa :P

Svar: Det är lika bra att vara på den säkra sidan ;) Hur fort gick det sist? Jag känner att jag har svullnat upp på benen nu på bara ett par dagar! :S
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://litendelavoss.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?