Alltid ska det vara något..
Publicerat den

Jag hade ju som plan att jag skulle gå ut promenader nu när Julias dagis kom igång, men inte då! Självklart blir vi sjuka om varandra.. Mjölkstockning, huvudvärk tills jag nästan spyr {typ migrän!?} och nu är Julia på väg att bli förkyld. Näsan rinner, och det första hon sa när hon vaknade i morse var: "jag behöver spyyyy". Jätteont i magen hade hon. Gick inte alls in på sitt rum och lekte som vanligt, utan la sig i soffan och orkade inte göra något. Ville inte ha något att äta.
 
Jäkla höst! Vi brukar klara oss rätt bra den här årstiden faktiskt, det är på våren vi brukar vara sängliggandes i månader! Men hoppas nu att detta ger med sig snabbt.
 
Lilleman mår bra i alla fall. Pigg & glad och utvecklas för fullt. Åh! Hans glada ansikte får mig att smälta. Han greppar numera tag i saker, och det bästa han vet är att köra in hela sin näve i munnen och suga på den. Hihi. Lägger jag honom under babygymet klarar han sig en bra stund eftersom han då tittar & känner på sakerna som hänger ovanför honom. Att ligga på mage.. nja! Det gillar han fortfarande inte. Vilket har resulterat i en söt, kal fläck mitt på bakhuvudet. Haha. ♥
 
Vill känna mig frisk snart! Har faktiskt inte känt mig ordentligt frisk någon längre tid på typ, hela året!? Alltid är det något! Ont i magen, huvudet, trött, svimfärdig osv. Jag måste ha någon form av vitaminbrist? Jag ska sluta med allt vad godis heter, och käka frukt istället. Möjligen någon vitamintablett? Såhär kan vi inte ha det!

Avslutar inlägget med en bild på vår fina son ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?