Ett kvällsinlägg
Publicerat den

Jag är så himla sugen på ett hus! Tänk att få inreda alla rum och helt & hållet själv bestämma hur det ska se ut {nåja, David har väl ett & annat att säga till om, men det jag tänkte på var främst hyresvärden}. Att jag dessutom har fått äran att inreda både ett flickrum & ett pojkrum är ju helt fantastiskt!Hela kvällen har jag suttit med photoshop och skapat diverse tavlor till våra hyfsat tomma väggar här hemma. Både familjetavlor & barntavlor. Så himla mysigt och personligt ju! Är inte helt säker på att jag får plats med allihop.. men det är en annan femma! ;}
 
Dagen har bestått av mestadels lek. I förmiddags tog vi bilen ner till öppna förskolan {pga. regnet, annars hade vi faktiskt varit nyttiga och gått istället, hehe} och var där fram till sena eftermiddagen. Henry körde en riktig långsovare i vagnen, antagligen eftersom han inte sovit så bra natten till idag. Orolig sömn på grund av hunger, skulle jag tro. Det var faktiskt första natten någonsin som jag har fått ge tillägg. Amningen har annars dugit under nätterna, men nu är han bra stor och kräver en hel del mat! :}
 
Julia lekte med sin kompis Ebba nere på Arken, och när vi sedan kom hem så kom hennes kompis Lowa hit och lekte! Nu ligger Julia däckad i sin säng efter en lång, men rolig dag. Mellan Lowas lillebror och lilla Henry skiljer det knappt två månader, och jäklar vad stor Henry är, hihi. Så grov! Svårt att inse hur fort de växer när man ser dem varje dag..
 
Ikväll har jag även gjort i ordning alla dopinbjudningar som ska postas i morgon! Det var på tiden! 20 kuvert blev det, allt som allt. Och präst har jag fått tag i. Nu gäller det bara att finna en dopklänning, samt något som han kan ha på sig efteråt. Men ännu finns det tid.
 
Nu ska jag lägga mig och läsa!
50 nyanser av mörker.
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?