En härlig tisdag
Publicerat den

I morse vaknade jag först av oss alla. {Förutom David som åkt till jobbet en timme tidigare!} Det var mörkt och jag kände mig kissnödig. Gick på toaletten tillsammans med min underbara telefon och kollade instagram och facebook och lite sånt. När jag reser mig upp har jag världens illamående! Usch! Hatar att må illa. Känner mig lite småtrött efter att ha legat uppe och kollat på Paradise Hotel och därefter inte riktigt kunnat somna. Kanske ska jag strunta i gymmet idag och istället gå hem och lägga mig efter dagislämningen?

Väcker i alla fall Henry eftersom jag gärna vill få honom att somna i vagnen när Julia lämnas. Även Julia ska väckas, och hör & häpna så ligger hon och sover i sin säng. Hon somnade visserligen i våran, men sedan bar jag in henne till sig. Vilken platsskillnad i sängen! Kl 10 i gårkväll sa jag till henne att det var sent och att det var dags att sova. "Men mamma.. 10 är faktiskt inte SÅ sent..!" Hur gammal var hon nu..? 3½ vad jag vet!

Hur som så försvann inte illamåendet, utan jag matade Henry med gröt och åt själv lite kräm. Julia tittade på film, ville tända ljus, skulle ha macka, ville inte ha macka, grejade med chokladkalendern, tittade ut genom fönstret, lekte med Henrys leksaker.. Ja, allting förutom att äta frukost! Liksom varje morgon..

Tänkte att jag trots allt illamåendet tar mig till gymmet. Tränar jag bara tillräckligt hårt så kanske det försvinner. Och det gjorde det faktiskt! Jag tror nog att illamåendet berodde på mina p-piller. Min kropp verkar inte vara densamma som innan min andra graviditet. Nu mår jag i alla fall bra! :}

Idag var förövrigt min bendag! Ett underbart pass som faktiskt går riktigt fort! Gåbandet i 20 minuter, springer halva tiden ungefär. 2 benmaskiner som har givit mig bölder på låren. De ser riktigt blaffiga ut! Efter det går jag in i ett annat rum och kör utfall, squats & plankan. Klarrt! Jäkligt skönt! När jag tränar armar tar det typ 2 timmar. Så seeeegt! :O

Nog om det! :} Nu ska jag gå in och sminka mig för att sedan hämta Julia och träffa en mamma ut föräldragruppen! :} Trevligt!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?