2 januari
Publicerat den

Idag började älsklingen jobba igen, och jag och Julia har fått klara oss bäst det går. Haha. Glassmaskinen som vi fick i julklapp av Davids mamma användes idag för andra gången, och vaniljglassen blev supergod! Krämig och alldeles perfekt. Mycket bättre än köpt! ♥ Vid lunchtid gick vi ut och Julia lekte i en snö/grushög och blev sådär riktigt sketagöraskitig!! Termobyxor & jacka {och mössa!} var helt svarta och vagnen likaså, då hon för en gång skull ville sitta där då hon bara halkade på isen.
 
Vi besökte Hem & Hobby och jag fyndade fina skålar, några garntomtar, tejp & en cementuggla! 10:- stryck för skålarna och 45:- för ugglan. Efter Hem & Hobby gick (!) vi till pappa och fick där lunch. Julia är fortfarande kvar medan jag fick skjuts hem av min bror som nyss tagit körkort. Julia skulle leka bebis och vi satte upp resesängen som hon låg och myste i. Hon sa "gagaga" och det slutade med att hon låg och tittade på film på "pejjpånen" i den där lilla sängen, haha. Ska snart hämta henne! :} Vi har nog faktiskt kommit fram till namn till lille bebisen också! ♥
 
 
Jag, 2 ½ år gammal. Mamma har satt upp bilden på kylskåpet, och bredvid sitter kortet på Julia!



 Mari-Ann

Ja jösses vad Julia är lik dig. Så söt du var redan som liten. Kram



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?