8/1 Tisdag 2013
Publicerat den

God morgon :}
 
Efter att igår ha missat hela 4 (!) samtal från vikarieförmedlingen hade jag väldigt dåligt samvete, och hade därför ljudet på hela natten till idag. Hoppades, hoppades, att de inte skulle ringa in mig vid 7 eftersom Julia skulle till dagis vid 9-tiden, och tro fasen att min önskan slog in! :} Vid 8 ringde dem och jag är nu bokad ett par timmar i eftermiddag. Lovely. Det är lite lamt att gå hemma i veckor.. Hoppas att jag får jobba några gånger nu, så att jag kan få in lite pengar. Både till hemmet & senare till den lille bebisen.
 
Lämningen på dagis gick över förväntan. Har bara pratat positivt om det de senaste dagarna och i morse när vikarieförmedlningen hade ringt och Julia förstått att jag skulle jobba, så for hon upp och sa: "ska vi göra oss i ordning då? Så att du kan jobba och jag får vara på dagis." Jag gjorde dock bort mig.. Tog på hennes en alldeles för liten overall i strl 92 eftersom jag inte ville skita ner den nya nu när det bara är en massa lera och vattenpölar. Såg att de åkte upp över stövelkanten så fort hon gick.. hoppas att hon är försiktig så att hon inte blir alldeles för blöt!
 
Nu är det nedräkning till nästa tisdag då jag ska till MVC. Alltid är det nedräkning till något, haha. Längtar efter att höra hjärtljuden! Särskilt eftersom jag drömde att jag fick missfall inatt! Usch. Blodet bara sipprade ner för benen..
 
Tagen inne på H&M, köpte även tröjan sen! Den är mer grön i verkligheten, och så otroligt skön. Det som är lite jobbigt nu bara är att jag spiller så mycket på magen hela tiden, haha, och på överarmarna?! Snyggt att det är värsta loskan på spegeln också...
 
Nu ska jag hänga tvätt innan det bär av till jobb! :}
 



 Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Så fin du är!
Men vad otäckt att drömma sådär :o
Det får du genast sluta upp med!
Kram!



URL: http://beabus87.blogg.se


 Emma - ung mamma till Hugo

Vilken fin mage och härlig outfit :) ger lite vårkänslor i mörkret med färg! Kram

Svar: Tack snälla du! Ja man får försöka piffa till vardagen lite när det oftast är mulet & trist ute. Kram :)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://Emma.bloggwar.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?