Älskade du
Publicerat den

Sitter i soffan bredvid en naken Juliagoding som tittar på Pingu. Eller Pingo som hon säger, hihi. Dagen har spenderats hemma med Frida & Lowa som var här och lekte en stund. :) Blev sedan en sen lunch bestående av tacos, och efter att ha diskat och tagit hand om tvätten sitter jag nu här och känner hur lillälsklingen rör sig inne i magen. Bästa känslan <3 Haha, David hade råkat tvätta sin plånbok, så bilden som han hade på mig där i är så gott som förstörd. Kvar blev ett vitt kort med en fläck i mitten, som ska föreställa mitt hår... Haha. Som tur var hade han inga pengar i den, det lönar sig att vara fattig ibland. ;)

Gud, jag är så oerhört nyfiken på vad det är för människa där inne i magen. Att vara gravid är en så häftig känsla. Nu känns allt så mystiskt, på nåt sätt... Man har ingen aning om vad som väntar en. Men sedan... när barnet väl är fött, då är allting så naturligt! Hur konstigt är inte det?! :) Försöker att inte göra det, men det blir så automatiskt! Att jämföra, alltså. Man tror att förlossningen kommer vara likadan, att de väger ungefär lika mycket och att ja, det mesta är som det var med henne! Ska bli spännande att se!;) Men om min tro stämmer så kommer jag aldrig föda barn under 3000 gram, kanske inte ens under 3500 gram... Men det får framtiden visa!:)

Kram på er!




 Angelica Larsson

Jag trodde inte att vi skulle få några små bevisar men Ellen är en liten plutt jämfört med Viktor. Hennes pyjamas är de strl 44 på medans Viktor hade strl 50 i 3 dar 😝de blir verkligen inte likadant! Å tur är väl de 😊

Svar: Ja det hade varit tråkigt om alla var likadana! :) Ska bli så spännande att se hur detta kommer gå! Går allt bra med lilla Ellen? :)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://Familjenpiepkorn.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?