Onsdag
Publicerat den


Underbara bebisfossingar. ♥
Jag är fortfarande förkyld men utan feber som tur är. För barnens skull vistades vi ute under förmiddagen och det var riktigt skönt i sommarsolen! Vi var förbi Julias dagis för att hämta fakturor, men då det var stängt fick vi traska hemåt igen. Senare såg jag att de hade varit i Tibro och besökt Mini Zoo!
 
Fick ett samtal från Hannah senare om att hon var i närheten och undrade om hon fick komma förbi. Självklart! Men på egen risk då jag är förkyld. ;} Alltid så mysigt att träffa henne, och nästa gång blir när hon gifter sig! :} ♥ Det är så tråkigt att vi ska bo så långt ifrån varandra.. undrar vem som kommer att offra sig och flytta närmare den andra.. ;}
 
Henry har varit lite småkinkig under dagen. Han sov sig igenom förmiddagen mellan kl 10-12, men under eftermiddagen sov han bara några minuter åt gången. Det han annars gjorde var att äta. Vid 12 ammade jag honom på båda brösten samt gav honom 65 ml ersättning. Kl 15 fick han 100 ml ersättning och vid 16 ammade jag igen. Då i närmare 40 minuter! Jag vet inte vad det är som händer.. Kan han vara inne i någon växarperiod som gör honom vrålhungrig? Tyvärr har nog Henry smittats av mig och min dumma förkylning då han låter lite rosslig i halsen.
 
Min pappa kom hit efter att han slutat jobba och lekte med Julia. Det var otroligt uppskattat av henne {och mig som behövde vila} eftersom jag varken kan eller orkar leka med henne hela tiden. Tilläggas bör dock att hon är väldigt duktig på att leka själv! Det är sällan några sura miner om man säger att man inte kan leka just nu, utan hon är väldigt förstående när lillbrorsan behöver matas eller bytas på. Flertalet gånger har jag smugit på henne för att hitta henne lekandes med sina smådjur och allt vad det är! Väldigt mysigt att lyssna på. :}
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite! Förhoppningsvis vaknar jag i morgon och känner mig friskare.
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?