Bebissnack
Publicerat den

Nuvarande vikt 77,6 kg. Innebär en ökning på ca 10 kg sedan start. Mycket nöjd måste jag säga! Jag gick upp 19-20 kg med Julia, och jag hoppas att jag inte lägger på mig lika mycket till på bara 6 veckor. TÄNK ATT DET "BARA" ÄR 6 VECKOR KVAR!
 
Jag & David pratade igår om vad vi egentligen har införskaffat än så länge, och vad som behöver köpas. Det visade sig att vi har en hel del som återstår. Haha, jag kände mig nästan lite stressad! Om två veckor ska vi ner till IKEA och bland annat köpa spjälsäng och madrass. Känner jag mig själv kommer vi antagligen hitta lite annat också, små handdukar till exempel. Måste även köpa en skötbädd. Skötbord behöver vi inget då vi kommer att använda diskbänken i tvättstugan som skötbord. Alldeles perfekt! :} Någon fin mobil skulle också behövas, samt ett spjälskydd. Frågan är om det är roligare att köpa det sen när man vet vad det är för kön? Julia sov ju ändå inte i sin spjälsäng de första 3 månaderna.. ;} Åh! Längtar något så otroligt mycket till bebisen är här! Just nu känner jag mig tung, trött & klumpig! Det kan verkligen ändras det där. Nyss kände jag knappt av magen, och i morse vaknade jag till följande tanke: "just det! Jag är ju med barn!". Tänk vad lätt det kan vara att glömma av. ;}
 

De här byxorna har i alla fall införskaffats till lill*n. Dock strl 62/68, haha! Känner mig sjukt snål som bara köper stora kläder då jag vet hur fort de växer ur det allra minsta. Men det slog oss igår att vi nog behöver köpa lite kläder även i strl 50! Har ingenting i den storleken än så länge. 56 & 62 har varit storlekarna som jag valt när jag har shoppat lite.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?