BF+5
Publicerat den

Tro det eller ej så tycker jag att även dessa "över tiden-dagarna" går i en ryslig fart! Börjar bli lite småstressad över att bebisen kanske får dela födelsedag med antingen sin pappa eller sin syster, för det vore ju himla kul att få en egen dag..

Men! Hur som helst så har det idag gått 5 dagar sedan dagen D. 5 dagar!! Dagen man längtat efter i flera månader. När ska det hända något egentligen? Känner ingenting förutom att det kan trycka på rejält neråt och liksom hugga till när jag går fort. Men sen går det snabbt över.. Har haft ett antal sammandragningar, och kanske att två stycken har känts lite extra. Men som sagt, inget starkare än så.. Det som är så sjukt är ju att hade bebisen kommit på beräknat, då hade den redan varit nästan en vecka gammal! :o

Hoppas på att det sätter igång snart, vill helst inte gå över mer än 1 vecka. Men jag lovar att jag säkert kommer gå över med 2 veckor och tillslut kommer behöva bli igångsatt! Underbart.

Jag låter er veta när det händer något. :) Om ni liksom jag är väldigt nyfikna på hur det går för höggravida tjejer! ;)







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?