En bra tisdag!
Publicerat den

Min fina, fina lilla pojke!

Tyvärr blir det inte lika mycket bilder på storasyrran då hon allt som oftast vägrar att vara med på bild. Så trist! Men ska verkligen försöka fånga henne snart också...! Dagen har för övrigt gått i ett! Förmiddagen sprang iväg men jag hann sätta ut den beige vagnen på blocket. Nästan 200 visningar ser jag att den har fått men inte ett enda mail.. Åh! Kom igen då! Det blir lite trångt att ha vagnen ståendes i sovrummet.. Vill ni kika på vagnen så gör det här.

Medan Julia var på dagis så tog jag & Henry en promenad till Frida & Elvis. Fick även lunch där, vilken tur! :} Hem och hämta Julia för att sedan få besök av Lowa! Fick med andra ord prova på att ha tre barn under 1 ½ timme. Haha, det gick väl sådär! Mina barn skrek för fullt hela tiden, men Lowa var glad i alla fall! Henry var gnällig för att han var trött, och Julia gnällde för att hon och Lowa ville leka med samma leksaker hela tiden. Hon låste in sig på toaletten, sa att hon inte gillade någon förutom sig själv {brukar låta så..} och att hon minsann aldrig skulle leka igen. Men efter lite kladdkaka med grädde och jordgubbssaft var det som bortblåst och tjejerna lekte riktigt bra. Och Henry somnade! :}
 
Lagade lax i ugn med dill- och citronsås, samt potatis och kokta morötter till det till kvällsmat. Riktigt gott faktiskt! Jag har blivit ganska bra på att laga mat nu tycker jag, och jag lagar ofta! Våra nya rutiner som innebär veckohandling istället för månadshandling är verkligen hur bra som helst. Nu har vi planerade middagar under veckorna så man slipper gå och fundera på vad man ska laga varje dag och åka ner till Ica titt som tätt och bli totalt urfattig! Minns knappt när jag var där sist! :D

Näe, vad klockan går!
I morgon blir Henry five months. Galet!
God natt :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?