En väldigt oprivat blogg
Publicerat den

Jag satt och funderade över hur tråkig den här bloggen är, men hur jäkla innehållsrik den egentligen skulle kunna bli om jag valde att vara väldigt privat. Det händer något varje dag känns det som, men skulle det läcka ut här kan jag tänka mig att det blir diverse konsekvenser. Möjligen att jag startar en anonym blogg bara för att få skriva av mig? Eller helt enkelt låsa en underblogg till denna så att jag senare i livet kan gå tillbaka och läsa hur sjukt kul vissa saker som hände faktiskt var. På ett ganska hemskt sätt, för vissa. :l Men tänk vad roligt det vore att skriva dagbok och ha hela sitt liv att titta tillbaka på sedan. Alltifrån botten till toppen!

Sedan jag blev mamma för första gången och lärde känna fler människor i Hjo, samt även "känna till" folk, så undrar jag egentligen hur mycket som stämmer och hur mycket det är som är rykten? När Julia var bebis var jag inne på att flytta till Skövde eftersom det på alla sätt skulle vara smidigare för oss, men så blev det inte. Vi blev kvar i lilla Hjo, en mysig stad på många sätt & vis men även en stad full med rykten och faktiskt enligt mig ganska knepiga människor. Haha, själv räknas jag till den knepiga sorten!

Jag kan inte gå utanför hemmet i tio minuter utan att träffa någon man känner igen och hälsar på. Jo, det har nog hänt en gång tror jag, och shiiiit vad det kändes konstigt! Liksom: vart är alla!? Haha, galet egentligen. Hur som helst så kan jag inte låta bli att tänka på om vissa saker stämmer eller inte. Är det verkligen sant att den var otrogen mot den? Med DEN? Flera gånger? Va!? HUR KUNDE DEN? Eller näe, det kanske bara är ett dumt rykte. Eller? Hur skapades det i så fall?

Jag är så nyfiken på vad som sägs om mig! Egentligen vet jag inte om jag vill veta det, men samtidigt är jag så nyfiken.. Farligt läge det där. Bjuder istället på en bild på mor & son ↓




 Majjan

Ni är världens finaste tycker jag <3 <3



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?