Panik..
Publicerat den

Hej vänner!
 
Bara för att jag tidigare idag pratade om att jag minsann aldrig bloggar längre så gör jag det nu bara för det.. :P I morgon är det den 25:e, alltså löning. Lika hoppfull som alltid kollade jag i telefonen hur sjukt mycket pengar jag kommer få för den här månaden. Brukar ligga runt 3000 riksdaler. Hör och HÄPNA. 1040 små kronor skulle trilla in på kontot i morgon. Häääääh? Åååh. Bara att ringa försäkringskassan och fråga vad sjutton det var frågan om. Ojdå. Det hade visst blivit något missförstånd och jag hade sedan den 29 augusti varit sjukskriven. -_- Men det löste sig! Resten av föräldrapenningen kommer in på torsdag!
 
Idag medan Julia var på dagis så gick jag och Henry, tillsammans med Frida och Elvis, till Arken en stund. Henry sov en timme innan, var vaken nästan hela tiden medan vi var där, men däckade sedan i barnvagnen strax innan hemfärd. Han var så galet trött! Haha. Knappt att hans fina små ögon orkade hålla sig öppna, och hans hållning var om möjligt ännu sämre än min egen. Han sov ett par timmar för att sedan vakna lagom till det var dags att hämta hem lillstumpan. Nu börjar kylan komma, och hon fick ganska ordentligt med kläder på sig i morse. {Det vill till när de är ute hela dagarna..}  Hennes fröken sa vid hämtningen att ullunderställ är att föredra på tisdagar framöver, då det är Mulle och de är ute i skogen och grejar. Tur att jag har grejer! Det enda jag inte har är vinterstövlar, då jag antar att förra årets är för små. Men kanske inte? :} Återstår att se!
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?