Fitnessfighten dag 4
Publicerat den

Hej & hå!
 
Jag som tänkte uppdatera väldigt flitigt om den här fitnessfighten har visst inte skrivit något alls, haha hoppsan!
Tro dock inte att jag inte kämpar på! Det är just det som jag gör, och det är anledningen till att jag inte hinner blogga. Jag hinner inte med något annat än att tänka på mat känns det som. När jag vaknar upp på morgonen mår jag kanon, för att sedan direkt börja fundera över vad jag ska äta dagen till ära och bli en aning deprimarad eftersom det mesta smakar skit.
 
Om jag ska vara helt ärlig: jag avskyr maten!! Inte alls min typ av mat, och i morse vaknade jag upp av att jag mådde otroligt illa. Det är inte alls roligt. Jag tvingar verkligen i mig mat som jag tidigare inte ens haft en tanke på att stoppa i mig {bulgur till exempel..}, men jag klarar inte av de stora porionerna {otroligt jag vet, jag som är så fet!}. Det är galna mängder mat ska ni veta! Dessutom ska man äta var tredje timme.
 
Jag hade nog trott att det skulle vara snäppet enklare, men jag vet inte vad som fick mig att tro det. Igår fick jag skippa träningen då jag mådde så himla dåligt. Jag hade ingen, INGEN, ork överhuvudtaget. Jag hade ont i halsen, kände mig svimfärdig och kallsvettig. Idag mår jag mycket bättre, förutom illamåendet i morse som gjorde att jag bara kunde äta hälften av frukosten, men illamåendet försvann sen! :} Åh! Det är så jobbigt. Jag måste maila "personalen" och fråga om de inte kan göra ett annat schema till mig. Jag klarar inte av att få i mig varken keso, kesella eller att äta så ofta som var tredje timme! 
 
Förebilderna som David tog på mig gör dock att jag kämpar på i alla fall! Alltså FY TUSAN vilka valkar! När kom de? Jag känner mig inte alls så fet som jag såg ut på bilderna. Men kämpa kämpa! Haha :')
 
Folk säker att den här tröttheten snart kommer att försvinna, och det är antagligen "bristen" på socker som gör mig alldeles väck! Såklart att det blir annorlunda för kroppen att inte få i sig det den brukar! Men nu är jag trött på dessa 7 kilo övervikt som jag dragits med i närmare 5 år. De är ju så onödiga! :}
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?