Vår fredag
Publicerat den

Nu har Henry verkligen släppt taget och vandrar helt och hållet av sig själv! Det ser så skojigt ut när den där lilla kroppen far omkring, endast en tvärhand hög! :') { ca 76 cm} Han tog ju sina första steg redan vid 8 månader, och har sedan dess trippat omkring en hel del. Att krypa struntade han till en början i, men det har däremot kommit nu! Nu kryper han riktigt bra. :}
 
I måndags släppte han dock på riktigt efter att ha gått mycket utmed möbler och tagit några få steg mellan dem, eller gått massor medan han hållit sig i oss. Han har även lärt sig att svänga. Filmade en hel del igår och vissa snuttar ligger ute på min instagram. Jag blir full i skratt bara genom att se dem! Han får till så mycket roliga miner ibland! :}
 
Nu ligger han och sover i vår säng eftersom han totalvägrar sin egen, riktigt fina säng! :O Det blev ingen förmiddagslur för hans del idag då jag uträttat lite ärenden. Bland annat en tripp upp till studievägledaren här i staden. Pratat och frågat lite om eventuella utbildningar till hösten. Julia var väldigt negativ till det men hon fick papper och penna att underhålla sig med under tiden. Henry satt lugnt och tyst i vagnen under tiden. Va! Vilka barn :D Efter det åkte vi till Ica och handlade lite lunch för att sedan åka hem och mötas av två nya däck till bilen. Vi fick punktering på det ena däcket förra helgen. Typiskt! :/ Men nu känner sig nog snart bilen riktigt ompysslad med fräsha fina däck.
 
Helgen kommer nog att gå i lugnets tecken för en gång skull! Aldrig hänt hittills. I morgon ska Julia träffa sin pappa under dagen, dock inte sova över. På söndag är det ridlekis på eftermiddagen och mina föräldrar skulle komma upp på en fika {inget fika för min del dock..} men annars är det lugna puckar. Förhoppningsvis kan jag träna litegrann, men jag är rädd att ta ut mig för mycket ifall min nu lindriga förkylning försämras! :/ Så trist att vara förkyld!
Lite påskfint här hemma! :}



 johanna

Bor julia hos sin pappa också eller hälsar hon bara på ibland? :)

Svar: Hejsan! :)
Hon bor heltid hos mig och hälsar på honom en dag på helgerna! Nu har hon dock börjat sova över och har gjort det en natt åt gången, på egen begäran. :} Tror hon har sovit där 3 gånger!
melindaochjulia.blogg.se



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?