Emmaljunga Scooter 3 S
Publicerat den




Och så äntligen fick det flytta in en ny vagn i vårt hem! Jag är kär. Det blev en vagn med samma namn som rubriken lyder till det här inlägget, något som inte var tänkt från början men som det nu fick bli i alla fall. Alla andra vagnar är ju så dyra! 

Innan jag fick köpa en ny vagn till Henry så skulle jag göra mig av med i alla fall en av de två som vi redan hade. Sagt & gjort. Tvättade av den beige vagnen grundligt och satte ut den på blocket. Ynka 1000 kr! (Köpte den för 3690kr inkl fotsack.) Inget napp förutom från en som bodde i Karlstad, men hon kom fram till att det var väl långt att åka.. Vilket jag kan förstå! 

Dumt nog åkte vi in till Skövde idag i alla fall, och till Stellas lekland med endast Henry. Julia har nämligen sovit hos sin pappa i två nätter och kom hem för några timmar sedan. Såklart var jag bara tvungen att titta in på Babyproffsen och kolla.. Vi tittar och tittar.. länge & väl! Sen ringer det i min telefon! Ett för mig okänt mobilnr. Det är en tjej som är intresserad av den beige vagnen! Tjoho! Hon bor inte alls långt ifrån och vi bestämmer att hon ska dyka upp under eftermiddagen. 

Vi köper vagnen ovan för ca 2500 kr och är så nöjda! Köper även en dyna som jag så länge suktat efter. Egentligen till för tjejer antar jag med tanke på allt det rosa & blommiga, men det sket jag i nu. ;) Henry får överleva! Och det gör han nog för jäklar vilken skön dyna! 

Tjejen kommer som planerat och köper den beige vagnen för 1000 kr. Så skönt! Och vilken grej? Då slapp vi ha tre vagnar samtidigt! Ibland har man flyt. 

Och den är så lättkörd vagnen! Vi älskar den både jag & sambon. Henry sitter som en smäck och gillar den höga bygeln. Så smidig då man lätt får igenom fötterna! Annars fastnar han jämt med skorna där.. 

Vilken bra dag!! 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?