Matsalen börjar ta form..
Publicerat den

Vårt vardagsrum är väldigt stort. Väldigt, väldigt stort. Särskilt nu då det till hälften står nästan helt tomt. Lite småpryttlar här & var som inte tar så mycket plats eller för den delen visar upp sig. Idag fick vi dock tummen ur att beställa en matgrupp. Chilli levererade bord och sex stolar till ett väldigt överkomligt pris enligt oss, så så fick det bli! Tanken var att göra ett eget först, men då vi inte har varken material eller verktyg så kom vi på att det säkert hade kostat ungefär detsamma. Så vi gjorde det lätt för oss!  Tanken är att lägga på några dynor på stolarna så att den här mer lantliga känslan infinner sig. Den är ju så mysig! Kommer nog att bli riktigt bra, men Davids morfars gamla skrivbord får nog allt byta plats. Både det, bordet och stolarna samt skänken på samma {helt plötsligt} lilla yta som matsalen består av blir nog lite för mycket. Har funderingar på att ställa upp skrivbordet i allrummet.. För HÄR är det tomt nu {jag sitter uppe i allrummet och skriver här & nu}.
 
David och Julia sitter bakom mig i min gamla säng som får agera soffa så länge {bred soffa! 105 cm.} tills vi hittar någon bra att ersätta den med. De spelar tv-spel som vanligt och Julia är galet glad. Hon har länge varit inne på samma spår: fis, prutt, plutt, bajs.. Det förekommer nästan i varenda mening, dygnet runt! ;} Fisfjärtis blev David nyss kallad, HAHA.
 
Nu ska jag förtära lite godis.. Jag är så sugen!
Kram på er!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?