24 februari - tankar om hälsa
Publicerat den

Halloj! =)
 
Dagen började tidigt då båda barnen bestämde sig för att vakna 06:50 redan! Gick dock inte upp så tidigt utan låg kvar i sängen och myste ett tag. Henry har varit gnällig de senaste dagarna, och igår när munnen började likna ett vattenfall slog tanken mig att det kanske kan vara fler tänder på gång. {Han har redan 2 st, som kom i oktober!} Hela frukosten gnällde han, sådär monotont så att huvudet nästan sprängs! Men nu sover han sedan en stund tillbaka. Förhoppningsvis är han gladare när han vaknar! :}
 
Har kladdat på mig lite smink dagen till ära och tänkte efter lunchen dra till Tibro. Vad kan hända där, tro..? ;} Jo! Så mycket som att besöka en av mina favoritaffärer eftersom jag fick ett fett presentkort där i födelsedagspresent! Tjena mittbena vilken födelsedag egentligen! Vad mycket fint jag har fått! Känner mig galet bortskämd. Ska försöka lista upp det:
 
» Symaskin
» Träningskläder {byxor, 2 linnen & sport-bh}
» Nike skor
» Pengar
» 2 presentkort
» Kökshanddukar & förkläde från Green Gate
» Skål från Green Gate
» Blommor
 
Så nöjd & så tacksam! :}
 
Var tvungen att prova min nya träningsoutfit och tänkte möjligen beösöka gymmet i morgon. Är fortfarande snorig och känner mig inte helt hundra, men jag hoppas att jag kan köra ett lugnt pass.. Vi får se! Kanske blir det en promenad istället.

För en vecka sedan stannade vågen på 68,9 kg. Idag på 67,0 kg. Grymt jobbat, mig själv! :D Tänk att en vikt som jag idag är så "nöjd" med, för några år sedan var så skrämmande. Under gymnasietiden toppade jag 67 kg och då var jag riktigt tjock. Brukade tidigare ligga på kanske 63. Minns knappt, haha. Var så längesen! Notera att jag inte har blivit längre, höhö!

På lördag börjar fitnessfighten. Finns möjligheten att komma ner till 63 igen då kanske? I'm so exited! Vilken frilla på bilden btw, haha! Var tvungen att slänga över håret från ena sidan för annars låg det så platt & trist, men nu liknar jag ju något helt annat!

 
Nu vaknade Henry! Hoppas på glada miner! :D
 
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?