Det håller i sig
Publicerat den

Sjukdomarna håller i sig, och nu har jag blivit sämre när det gäller förkylningen. Trist. Men jag har läst så oerhört mycket om folk som är rejält sjuka och då är man tacksam att det bara är influensan man har. Men att den måste hålla i sig så länge och dessutom komma & gå!? Jäkla skit.
 
Hur som helst! I mars månad ska jag köra fitnessfighten!! :D Liksom många andra i det här landet! Ser fram emot det jättemycket då jag helt tappat det här med maten.. och även träningen då jag varit sjuk i typ 3 veckor. Men det visste jag ju om innan. ;} Vabruari! Men i mars hoppas jag att de värsta bacillerna är borta och kan köra fullt ut! Har redan gått ner i vikt lite grann. Genom att tappa muskler och leva på godis & kakor. Det gör tydligen susen! Sååååå tråkigt, men kul när vågen går neråt. Hemligheten är att vilja gå ner i vikt. Medan jag sitter och moffar i mig kladdkaka {gör det just nu} så tänker jag att jag vill gå ner. Tankekraft, haha! -2 kg än så länge!
 
Eftersom vi har varit så sjuka och knappt kunnat gå utanför dörren så har jag inte ens skaffat mig nya p-piller. :O Har varit utan i snar 2 veckor! Jag är inte helt säker på hur jag ska göra, men jag antar att jag kan påbörja en ny karta när mensen kommer? Än att börja såhär mitt i alltså..
 
Måste köpa en ny pärm också. Alla betalda räkningar ligger och skräpar på skrivaren, det ser riktigt illa ut. Just nu är det dock inte läge för en massa inköp, då vi har ett femsiffrigt (!!) belopp att betala tillbaka till försäkringskassan. Hade jag vetat att man blir skyldig så oerhört mycket pengar efter att ha haft bostadsbidrag så hade jag nog agerat annorlunda.. Fy!
 
När jag fyllde år förra veckan så fick jag en efterlängtad SYMASKIN! Älskar den! Igår använde jag den för första gången när jag skulle sy upp köksgardinerna. Såhär fint blev det ↓ Nu ser ni ju inte ändarna på gardinerna, haha. men det blev lite snett så det är ju bara bra. ;} Har inte sytt sedan i högstadiet, och det börjar ju bli några år! 

 
Jag har fått dille på det där med två gardinlängder i samma fönster! Har det även i vardagsrummet. Rummet känns större tycker jag! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?