Motivation.nu
Publicerat den

Hej på er!
 
Här sitter jag, blekare än en snöhög och gör i ordning lite krubb. Nyttigt käk för en gång skull! :} Nä för hörni det här fungerar inte längre. Jag har fått för mig att om jag lägger om kosten igen så är jag nog snart pigg och alert igen! Kotletter ligger i micron för tining, och till det så blir det mozzarella {mmmmmmmmmmmmmmm}, avocado & sallad. Jag riktigt längtar! Min kropp har inte sett grönsaker på veckor! Det har blivit lite väl mycket kalasande på fika och tårtor den här månaden. Men jag fyller ju faktiskt inte år hela månaden, utan bara en dag. ;}
 
I och med att jag ska anmäla mig till fitnessfighten i mars {host! Upprepning!} så hade jag tänkt flöta mig fram till starten. Sedan tänkte jag om. Jag vet sedan i december hur sjukt jobbigt det var att gå tillbaka till gymmet med de där extrakilona på kroppen. Det var nästan att lunchen kom upp när jag såg mig själv i spegeln medan jag gjorde squats. Alltså uuuuääääääääääh! Jag HATAR att jag så snabbt kan lägga på mig. Jag lovar er. 10 kg plus på en månad skulle inte vara svårt alls om jag bara åt & åt som jag ville. Nu har detta inte hänt, men jag går lätt upp 2 kg på en helg så det skulle inte förvåna mig. Nåväl, slut på allt det negativa! Det jag ville komma fram till var i alla fall att jag tänkte äta nyttigt och bra fram till start, så att jag kan skutta in på gymmet utan alla extrakilon på mig. Om än otränad! :} I och med min förkylning är det lika bra att vila fram till mars känner jag, hur tråkigt det än låter & känns! :/ Men det vore ju hemskt om jag skulle vara sjuk i mars!? Då ska jag ju gå all in och verkligen kötta!
 
Vågen är dock ganska snäll fortfarande, och kan den visa 67 när fighten börjar så vore det ju kanon! Jag vet inte riktigt vad min "drömvikt" är.. Huvudsaken är att jag känner mig OK! Men 50? 55? Haha skämt åsido. Det kommer aldrig att hänga. Men kanske 59? Wow! Att väga under 60 vore något det! Eller ännu bättre: att väga mindre än David! Hahaha, det ska vara mitt mål! ;}
 
Så får det bli! Jag skulle egentligen har gjort såhär redan i januari och även hela den här månaden. Men jag har inte haft någon motivation över huvudtaget! I och med att vi varit sjuka hela tiden så har snabbmat, pasta och så vidare varit vår utväg. Härligt men sant! ;} Men nu kom den igen! Motivationen alltså. Adjö fett! :} I sommar ska inget annat än mina bristningar kunna avslöja att jag burit på två barn, även om det såklart är något jag är mycket stolt över. ♥ Men bristningar på vaderna? Kom igen? HAHA! De kom när jag väntade Julia och hela benen svullnade upp mot slutet!
 
Nu plingade micron! Dags att steka fläsk!
 
Puss



 Beatrice, mamma till Devin -09 och Lili -11.

Du har en award att hämta och besvara inne på min blogg :)
http://beabus87.blogg.se/2014/february/i-got-an-award.html#comments

Svar: Nämen! Spännande :D
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://beabus87.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?