Det snöiga pulkabacksberget
Publicerat den

Hej på er!
 
Igår kom den efterlängtade snön, och idag gav vi oss iväg till Korsberga för lite pulkaåkning! En superbrant backe åkte vi i, och halva backen hade varit nog, haha. Dock är Julia inte den som fegar ur, så självklart skulle hon minsann ända upp till toppen för att åka både pulka och bob. Ibland själv och ibland tillsammans med någon av oss. Även mina föräldrar var med, och vi hade det jättemysigt. Henry sov mestadels vilket nog var tur, för det dröjde inte länge innan han blev riktigt kall! Den röda overallen går även den i arv då Julia fick den i doppresent, hihi. Storlek 74 är det på den, vilket just nu passar alldeles perfekt för Henryponken. Vi hade med oss varm choklad och sockerkaka, och mamma & pappa hade med sig kaffe och dammsugare. Dock höll jag mig ifrån sockerkakan och hade istället tagit med mig två 3-gram-kolhydrater-mackor med smör & ost! :} Göttit.. Förutom de stenhårda, vidriga kanterna som faktiskt är oätliga!
 
På tal om dem! Jag har gått och skaffat en liten underblogg till den här bloggen. Här hittar ni den. Den handlar om mitt nya, sunda, träningsgalna jag. Jag vill inte förpesta den här bloggen med allt vad träning innebär, så det har jag separat i den bloggen istället. Kika gärna in och lämna ett spår efter er. Då blir jag glad! :}



 Cajsa

Det ser ut som en supermysig dag i snön! :)

Svar: Ja vi hade det riktigt roligt! =) Perfekt väder också! Vindstilla och i bara lite lite snö i luften! :)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://cajsacajan.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?