Midsommarhelgen
Publicerat den

Hej vänner! 

Midsommardagen lider mot sitt slut men oj vilka härliga dagar vi haft. Till och med vädret har varit på topp, något jag verkligen inte vågade tro. Eller topp kanske var att överdriva, men regnet har hållit sig borta i alla fall. Huvudsaken det! :) 

Gårdagen spenderade vi på Hjo camping liksom varje midsommarafton de senaste åren. En riktigt mysig tradition! Först åt vi sill & potatis, följt av dans kring stången, lite lek & bus, fika med jordgubbar och grill på kvällen. Barnen hade det riktigt roligt och vi var ett ganska stort gäng som var med. Mest Davids släkt, men även mina föräldrar. Dock bara under dagen då de hade andra planer på kvällen. 

Det har varit sena kvällar i flera dagar nu! Haha, rolig mening.. Men vi har inte varit i säng innan 01:30 sedan i onsdags. Vi har turen att ha riktigt goa grannar som vi hängt ihop med några gånger nu, så himla kul! Julia leker även superbra med deras barn. Henry har sovit.. ;) Så pass mycket att de till en början tvivlade på att vi hade en son, haha :)

På tal om något annat så vet väl alla att jag nästan aldrig dricker alkohol. Varför? Jag tycker inte att det är gott. Och dessutom fick jag barn tidigt vilket gjort att jag stannat hemma och tagit hand om mina avkommor istället för att vara med ute i svängen. :') Haha. Men nu! Jag har "lärt" mig att tycka om blandningen fruktsoda/vitt vin. Mums! Äntligen kan även jag vara en del av gänget och inte sitta surt bredvid och tänka för mycket.. ;p Igår tog jag mig till och med 2 (!!) snapsar, vad hände där? Tro inte att jag blir full, nejnej, men det kan vara lite skönt att bli "varm i kläderna" någon gång då & då! :) Eller nåt, haha. 

Jag & fästmannen tog oss även en svängom på dansbanan med lite tryckare & bugg. Vilken jäkla grej. Jag kan då INTE dansa. Dock blev stämningen genast sämre när Davids före detta svärmor kom fram och skulle prata. Förra året var det en annan f.d svärmor.. Undrar vem det blir nästa år?! :p Snacka om att känna sig som en i mängden! Det sista vi sa innan vi somnade var att jag skulle flytta. Haha, det skulle se ut det! Vi lyckades bo ihop i huset i 3 veckor :')  

Vad skulle folk säga?! :O 

Förutom det så hade vi en jättebra dag! Vi kom nyss hem efter lite midsommarfirande hos Davids farbröder vilket som alltid är så trevligt. :) 

Ha en fin kväll. Såhär såg jag ut idag:
 

Kram!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?