Davids 30-årsdag ♥
Publicerat den

Hej på er!
 
Snälla, snälla kan ni inte lämna lite spår efter er? Det tar väl inte så lång tid? ;} Det är så tråkigt att komma in på bloggen och inte ha några kommentarer. Jag skulle bli så glad! :}
 
Idag fyller min sambo och fästman år. 30 för att vara exakt! När vi träffades var han nyss fyllda 27, vart tar åren vägen egentligen!? Morgonen för min del började redan vid 06:30 i morse när Julia vaknade och bad om alvedon för sin feber. Igår blev hon nämligen dålig med både magont och feber, stackars liten! Hela kvällen igår, samt dagen idag, har hon besökt toaletten en hel del, men förhoppningsvis har det bara varit en liten bacillusk som försvinner lika snabbt igen. Ridskolan fick vi därför skippa idag. Otroligt tråkigt då de idag för första gången fick testa på galopp! Men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen! :} 
 
Samtidigt som jag for iväg och hämtade alvedon så vaknade även Henry, och eftersom min älskling bara fyller en gång om året så kan han ju få en liten sovmorgon tänkte jag. Jag gick upp med barnen och vi lät honom sova fram till klockan 8. Då kom vi in och sjöng {jag sjöng..}, hade med oss en bricka med frukost och ett födelsedagståg med ljus, samt två paket. De innehöll en T-shirt och 3 kg godis. Haha, inte illa va!? Netto sålde hans favoritgodis i storpack - jordgubbsvingummin {eller vad man ska kalla dem..}.
 
Davids pappa kom senare förbi på lite tårta, och den avnjöt vi ute på ena balkongen. Helt underbart att vi har två stora balkonger i vardera riktning. En till förmiddagen och en till eftermiddagen. Jag kommer saknar dem sen.. Drack även kaffe men det borde jag inte ha gjort. Dricker inte det tillräckligt ofta för att kroppen ska tycka om det. Jag tycker att det går bra att dricka det {med mjölk!} men jag får jätteont i magen och mår typ illa en stund efteråt. Kände mig nästan lite gravid! :O
 
Julia har tröttnat på tårta och marsipan och ville inte har någonting. Det är inte lätt att ha ont i magen. Återigen har jag köpt hem laktosfritt i tron om att magen ska må bättre av det. Hon klagade ju inte något alls under några månader så jag tänkte att jag kunde köpa vanlig mjölk/yoghurt igen, och det har fungerat fram till nu. Men uppenbarligen har hon ju något annat med då hon även har feber.. :/
 
Eftermiddagen har gått i lugnets tecken och framåt kvällen tog vi fram grillen. Fläskfilé och halloumiost med potatissallad blev det. Hade tänkt slänga ihop en smaskig sallad också, men då tomaterna var alldeles mjuka och skrynkliga, och då salladen blivit alldeles kletig.. ja då sket det sig! Att jag alltid ska köpa på mig en massa nyttigheter som bara blir liggande! Gott var det i alla fall, trots bristen på några egentliga nyttigheter. Lagom tills vi satt oss och ätit så kommer världens regnskur. Tur att vi åt inne i köket. ;}
 
 
Strax efter att den här bilden på tofs-Henry togs så BET han mig ashårt i axeln. AJ! {Att jag alltid ska ha ett öga med i bild} Och såklart att Henry måste testa på att ha tofs med det barret han har. Så onödigt att han ska ha så mycket fint hår när man ändå aldrig gör något med det.. Hårspännen känns väl inte särskilt lockande.. ;}

Såhär snygg blev älsklingen i T-shirten från mig. Jag tyckte att den var riktigt snygg, och uppenbarligen blev han lite nöjd då han haft på sig den hela dagen. ;} Hoppas att du har haft en fin dag älskling! ♥ Nu ska vi bara köpa dig en byggsåg också! Så att du kan greja med huset sen.. ;}
 

Ha en fin kväll!
 
 



 ann

Följer din blogg å önskar jag kunde fixa en så fin som du gör.ha det bäst

Svar: Vad roligt! =) Det är inte alls svårt, det är en gratismall! Det kan man enkelt ladda hem på internet - gratis! :) Detsamma!
melindaochjulia.blogg.se



URL:


 Beatrice Bäckstrand

Han är säkert nöjd med dagen :)
3 kg godis, shit, vem orkar äta det liksom?! Antar att ni hjälpte honom lite? Haha.

Svar: Ja, det hoppas vi på! :} Godiset är inte slut än, haha! Och jag hoppas att det håller länge och att vi inte är sådana godisgrisar. Men även Henry och Julia hjälper till en hel del så jag antar att det inte blir långvarigt.. ;P
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://beabus87.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?