Henrys 1-årsdag
Publicerat den

 

Jaha. Då har det första året passerat i snabbspolning och vår lilla son kan redan fira sin alldeles första födelsedag. Eller andra, beroende på hur man ser det! ;} Igårkväll sa jag till David att om 2 ½ timme, då vaknade jag av att kroppen kändes konstig. Strax därefter började värkarna. Tänk att det redan har gått ett år?
 
Det här året har varit alldeles fantastiskt. Vi har gjort så mycket roligt, umgåtts med fina vänner och haft en riktigt bra tid! Snart springer du omkring i vår trädgård, lilla prins. För gå, ja det har du ju redan kunnat göra jättelänge! :}
 
Nog trodde jag inte att du skulle vara lika snabb i utvecklingen som din storasyster, även om jag har hört att andra barnet ofta tar efter sina syskon och skyndar på lite med vissa saker, men där hade jag fel. Du älskar att gå omkring och greja, och har precis lärt dig att resa dig upp utan stöd! ♥ Och skruvmejseln är bästa knepet för att få dig att le på bild, haha. Och att sätta in saker i munnen, mellan tänderna, det är riktigt roligt det också!
 

GRATTIS ÄLSKADE HENRY WILMER DAVID PÅ DIN 1-ÅRSDAG!
Puss & kram från mamma, pappa & storasyster Julia
 
Och självklart ska Henry få sig en egen liten marsipantårta. Det är två lager fyllning med först vaniljkräm och sedan mosad banan utblandat med grädde. Mumsigt, hoppas vi på! :}
 



 Miranda

Kanske är en blivande snickare med alla vertyg?

Svar: Mycket möjligt! :} Vore ju perfekt, då kan han hjälpa sina gamla föräldrar när han blir äldre. ;}
melindaochjulia.blogg.se



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?