Julias funderingar
Publicerat den

Som jag skrev tidigare så är Julia väldigt filmintresserad och tittar mycket på sin surfplatta. Ett program som hon länge tyckt om är Backyardigans. Idag kom hon till mig och sa något i stil med:
"vad orättvist att det bara är 2 tjejer men 3 killar i filmen. Jag tycker att det ska vara fyra av varje!"
 
Haha, så roligt att hon börjar tänka på rättvisa! :} Men oftast är det väl så? Att det är mer killar än tjejer i olika filmer? Finns ju såklart fall där det är fler tjejer också, men jag kan komma på flera filmer där killar är övervägande!
 
På tal om fyra förresten så är det just nu det enda Julia har i sina tankar. Hon fyller ju snart 4 år! Allt hon vill ha ska det vara fyra av. Hon vill ha fyra kaniner, fyra griskultingar. Ha fyra paket när hon fyller år osv.
 
Tog en fin bild på henne tidigare idag som jag tänkte sätta in i tidningen nästa vecka. I SLA! Även Henry kommer självklart i tidningen, men då jag var så seg så hann jag inte få in honom på självaste födelsedagen. Istället hamnar han i samma tidning på lördag. :}
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?