Det finaste i mitt liv
Publicerat den

 
 
Idag gjorde jag ett försök till att föreviga min små skatter på bild! Gick ju ganska bra för att vara första gången på länge som jag håller i en kamera. Henry var bra trött på mig efter ett tag där när jag hela tiden sprang runt med den i händerna! Minsta lilla rörelse, verkligen minsta lilla, gjorde hela bilden suddig så tyvärr blev det inte alls många tydliga bilder på mina livliga barn. Men Julia var riktigt duktig tyckte jag och såg mestadels glad ut. Henry var inte jätteroad, men bilder på en "normal" min kan ju vara fint det med. :}

Då dagisbilderna inte blev speciellt bra {på de enskilda korten såg de helt konstiga ut med hängiga ögon och konstiga miner..} så beställde jag inte några sådana utan tänkte istället använda dessa som jag tagit själv. Blev mycket bättre! ;} Ska se vad min skrivare går för och testa om jag kanske till och med kan printa dem här hemma, eller om jag ska skicka in dem till någon hemsida. Dessa vore väl fina att pryda till exempel vardagsrummet med? :} Älskar den på Henry när han går med en spade i händerna!
 
De har blivit stora nu, barnen! 1 ½ och 4 ½ år gamla! :}
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?