Förvandlingen
Publicerat den

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för en väldigt GUL bild, men det är ju omöjligt att få till ljusa och bra bilder den här mörka årstiden. :/ Vad säger ni? Jag är så sjukt nöjd! Åh så fin! Precis vad jag var ute efter! Det enda jag har gjort är att måla den vit och byta beslag. Snabbt och enkelt. :} Finns det något ord för när man är förälskad i möbler..? Jag tror jag är lite kär nämligen. Hittade nyss en fin sekretär på blocket - ännu ett projekt!! Men jag hejdade mig. Vi har inte plats för mer saker nu! Men ett halvmånebord ska jag skaffa mig någon dag, det är ett måste! :}
 
Det känns som att jag är i renoveringstagen nu! Jag vill byta golv överallt. Har suttit och googlat på olika golv men kan inte riktigt bestämma mig för om det borde vara ett ljust eller mörkt golv i vardagsrummet. Tanken är ju att ha ljusa väggar (ej vita), så kanske blir det för ljust med ett vitt? Man vill ju inte gärna bländas när man går in i rummet. Menmen, det tåls att tänka på. Som det ser ut nu så har vi ändå inte råd att köpa ett golv till mer eller mindre halva nedervåningen (vardagsrummet är stort!), och dessutom så funkar ju det golvet ett tag till. Värre är det med de hemska plastmattorna i kök, hall, tvättstuga och badrum. Men det ger sig! :}
 
Tillbaka till plugget..
Jag har arbetat flitigt hela dagen: båda badrummen är skrubbade från golv till tak, kattlådan är bytt, tvättstugan är dammsugen och moppad, samt att hela nedervåningen är dammsugen. Det stämmer verkligen att huset blir rent och snyggt när man har sina självstudiedagar! Endast 216 ord har blivit skrivna i Word, och allt är referenser..
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?