Jag går i taket!
Publicerat den

Henry är en helt underbar kille på många sätt. Han gillar att skoja, busa, stänga skåp & lådor och leka med syrran. Roligt liv, haha. :') Hur som så är han inne i en HEMSK period just nu. Alla  saker som han håller i ska han antingen kasta iväg eller använda som vapen. Han slår på allt och alla, och stark är han också. Bara de senaste dagarna har han gjort märken i golvet i vardagsrummet då han tappade en kolossalt tung pappershållade som David har svarvat. Han har också huggit flera märken i köksbordet med bestick, gjort märken i våra nya matsalsstolar genom att ha slagit på dem med små ljusstakar i glas samt har spillt te över hela soffan. 

Gaah! 
Förstår ni min frustration?! 

Hur ska jag göra för att han ska sluta? Är det en "period" eller kan det här fortsätta en längre tid? Tyvärr blir man ju ganska förbannad och höjer rösten, vilket inte hjälper då han tittar med stenhård blick mot en och inte rör en min. Dessutom slåss han! Både med händerna och med saker. Vilken son?! Kanske kan det ha att göra med dagis? Vill inte minnas att han var sånhär innan det.. Vill ha min lugna, fina son tillbaka! 

Tilläggas bör att han är hemsk mot katten. Sliter och drar så att pälsen flyger! :( Och kastar mat på golvet.. 

Stundtals är han ju jättemysig också. Vill hålla handen både när man åker bil och när han ska somna. Han pratar mer och mer för varje dag och försöker göra sig förstådd på olika sätt. 

Tips tas gärna emot på hur man lugnar ner sin son! Mer uppmärksamhet är ju tydligt, men man kan ju inte närvara hela tiden när man har ännu ett barn och ett helt hus att ta hand om. :/ 

Fick se den fina syskonbilden idag! :) Blev dock besviken på de enskilda bilderna då barnen inte alls ser ut så som på bilderna. Ögonen hängde på något konstigt sätt.. Jag tar hellre egna bilder i så fall! :) 







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?