Pannor
Publicerat den

 
Som ni kunde se på bilden i det förra inlägget så har jag blivit några snäpp mörkare i håret. Det lades i en askblond och jag är ganska nöjd med resultatet! Om inte annat så ser det ju garanterat mer naturligt ut, om det nu är en fördel! ;} Haha och nu när jag ändå la ut en bild på mig själv - jag och David snackar "väldigt mycket" om våra pannor. Väldigt roligt. Och intressant. Jag har väl ibland uttryckt mig på så vis att jag kan tycka att han har en ganska stor panna, medan han menar att jag har en sån liten panna att ögonbrynen i princip växer ihop med håret. Haha :'} Jag har väl alltid ansett mig ha en ganska normal panna, men den kanske är lite i minsta laget? Fast jag vill inte ha någon annan panna, haha. Tror att jag skulle se galen ut i något annat.
 
Det finns ju inte mycket att göra åt saken, haha, men lite roligt är det i alla fall. Såg en bild på mig tillsammans med några andra och där kunde man ju tydligt se att jag hade den minsta.. Men när man ser vissa folk (på bild) så ser de ju GALNA ut för pannan går ju upp på halva huvudet. :'}
 
NOG OM PANNOR!
Nu ska jag fortsätta att läsa om hjärn- och ryggmärgshinnornas uppbyggnad och utbredning.
 
Ha en härlig måndag!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?