Annandag påsk
Publicerat den

Hej där!
 
Usch, lilleman har skadat knät och har lite problem med att gå. Så fort han tagit några steg behöver han sätta sig ner eftersom det gör så ont. Antagligen kommer det från i fredags då han gick i skogen och ramlade på en sten och slog i benet. :( Med andra ord blir det VAB för Davids del i morgon då dagis har Mulle (=vara ute och gå hela dagen). Även Julia får stanna hemma då det känns smidigast, och hon är överlycklig, haha! På senare tid tycker hon att allt som rör dagis (i alla fall om man pratar om att det ska hända, men hon brukar tycka att det har varit helt okej när hon kommer direkt från dagis) och fysisk aktivitet är väldigt tråkigt , och hon vill helst av allt göra lugna aktiviteter såsom att titta på film, pyssla osv. Däremot är det en annan femma om det är efter hennes egna villkor, då kan det hoppas studsmatta i timmar eller cyklas för fullt! Det vill till nu när hon faktiskt har fått en ny cykel! :} En Sjösala Sessan från Team Sportia, 16". Riktigt bra och passar henne perfekt! En för tidig födelsedagspresent helt enkelt. Jag antar väl att det hör till åldern också att komma in i ett lugnare tempo? Jag är i alla fall tacksam för det! :') 
 
Skinnjackan fick hon när vi var i Ullared och oj vad hon känner sig cool i den!

Näe.. om jag skulle göra lite vettigare saker och försöka färdigställa min uppgift som ska in idag. Kommunikation som begrepp. Lätt egentligen, men jag har fastnat. Ska bara vara 2 sidor och det har jag lyckats få fram. Jag har ju en del ord att komma med som ni säker förstår när ni läser här. En mening kan bli egentligen hur jäkla sketalång som helst, vilket jag älskar. Blir alltid lika imponerad om jag läser en riktigt lång mening med bra flyt i (som någon annan har skrivit då..). Wow!

Ha en fin annandag! Själva ska vi grilla om en stund! Till det blir det potatisgratäng och en sallad med en massa gott i. Till efterrätt blir det grillade marshmallows och banan med choklad i. Herregud!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?