Hylla till Henry
Publicerat den



Jag gjorde ett riktigt fynd tycker jag! 99 :- på Mio för en fin liten hylla till Henrys rum. Man skulle väl kunna uttrycka sig som så att hans rum består av otaliga nyanser av blått, men det gillar vi! ;} Känns aningen kallare än Julias lite varmare rum som mest består av rosa saker, men det får väl gå! Tanken är att han ska få en spis från Ikea i tvåårspresent, men frågan är om den får plats nu när hyllan står där.. Hyllan går väl alltid att flytta i och för sig.. ;}

Idag har det varit en regnig tisdag vilket jag är tacksam för. Kanske kan det "snabbväxande" gräset äntligen börja växa nu efter x antal veckor? Men det kanske är för kallt? Jag är dålig på gräs..

...Något som jag däremot inte verkade vara så dålig på är Folkhälsa. Betyget kom idag och jag kan stolt meddela att jag fått ännu ett VG att bepryda mina betyg med. Det har inte varit ett överflöd av den varan tyvärr, men det känns skönt att ha i alla fall två stycken. Frustrationen över att vara EN HALV poäng ifrån VG på förra tentan har ännu inte lagt sig. Ibland är livet orättvist. Men idag är det oerhört rättvist, haha.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?