Staket
Publicerat den


Enligt feng shui ska du inte vara omgiven av för mycket vitt om du är utbränd. Turligt nog är jag bara en ung tvåbarnsmamma, sjuksköterskestudent och nu under sommaren också nattarbetare inom hemtjänsten, så någon utbrändhet ser jag ännu inte skymten av! Tack och lov.. ;)

Men nu till saken! Vårt staket blev vitare i takt med att plånboken ekade allt mer tom. Hur kan färg vara så sjukligt dyrt? Trots att man har 30 % rabatt? Det är för mig ett mysterium! Men visst blev det stor skillnad? Hela huset blev på något sätt mer inramat och känns mysigare! Tanken är dock att huset också ska bli doppat i den vita färgburken så småningom.. Som ni ser på bilderna ovan så skiljer det några månader mellan dem. ;} 
 
Davids mamma var jättesnäll och hjälpte till att måla vilket var tur det! Själv är jag nämligen värdelös på att måla (det är därför det inte kommer några närbilder på mina möbler, hehe). Det rinner överallt och ser helt enkelt för jäkligt ut! :)
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?