Vitt förändrar
Publicerat den

När mamma först frågade mig om jag ville ha hennes och pappas gamla sängbord tackade jag nej. Sedan tänkte jag om. Lite ny färg och en ny knopp kanske kan göra susen tänkte vi! Sagt och gjort, och jag är nog ganska nöjd ändå! De förra sängborden vi hade var kanske snyggare, men ack så opraktiska! Dessutom stod de ganska ostadigt också.. Men med det sagt så finns det ju inget som säger att vi inte kan byta tillbaka igen om vi känner för det nångång. 
 
Det är så roligt att ha möbler som man själv varit med och skapat! Det blir en annan känsla än att köpa nytt, helt klart! 
 
Förutom att ha målat om sängborden fick jag även idéen igår om att måla trösklarna på övervåningen vita! Några omgångar färg senare blev det riktigt fint. Dock satte Henry foten på den ena som inte hunnit torka ännu, så den fick vi slipa ner och måla om idag. Det känns mer enhetligt med vita trösklar eftersom karmen och listerna är vita. 
 
Såhär blev det: 
 
 Istället för såhär: 

OBS! Den här bilden är tagen mellan hallen och Julias rum där golvet ännu inte har blivit utbytt. Hon ska få samma golv som vi andra har sen. Golvet i hallen behåller vi då det är i så fint skick. 
 
Ett litet inlägg om vad som händer i vårt hus just nu! Ursäkta för dåliga mobilbilder än en gång! :/
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?