Lilla modellen
Publicerat den





Henry är en riktigt rolig liten kille att ta kort på. Att använda huset som bakgrund passade ju utmärkt! :} Nu rör det ju sig tyvärr om mobilbilder, men det vore skoj att använda en riktig kamera snart och ta lite bilder som man sedan kan skriva ut och sätta upp på väggen!

Under gårdagen var hela familjen i Skövde och shoppade loss. Julia fick en midsommarklännig och nya skor, samt lite hårslingor och ett par solglasögon, Henry fick ett par nya shorts och även han nya skor {de han har på bilderna högst upp}. Det fick bli likadana som i fjol då vi gillade dem så mycket. Älskar att det är en stängd tå så att han inte skrapar upp dem om han åker bobbycar eller liknande.

Egentligen borde jag ha handlat till mig själv också. Behöver en ny bh och en sommarklänning. Istället fick det bli solglasögon så att jag slipper sno Davids hela tiden. ;}

Och som grädden på moset till det här inlägget så ser jag i skrivande stund att jag lyckats få VG på den senaste tentan  i mikrobiologi och hygien! Yes! Det trodde jag knappt, även om jag hela tiden hoppades! Sluta aldrig hoppas gott folk! ♥



 Mirre

Så söt han är =D

Svar: Hihi, ja visst är han! :) Och det är ju din lilla sötnos också! =)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://myflowergirl.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?