Allrum - check!
Publicerat den


Lampa - IKEA, Fåtölj - Blocket, - Bord - Rusta, Matta - Hem & Hobby


Soffa - begagnad, soffbord -  (IKEA farmors gamla, mattor - Rusta, lampor - Chilli


Hyllan som i lägenheten satt över vår säng (Konsoler - Vete & Råg), förvaringsboxar - Netto, prydnadsaker - Hem & Hobby

Jag måste ju ändå ha världens bästa sambo!
En kille som inte ger sig förrän det är klart! En ganska bra egenskap att ha ibland. Nu kan vi även bocka av allrummet på övervåningen och vi har endast Julias rum kvar innan hela övervåningen (förutom badrummet) är helt färdigrenoverad! Det känns så jäkla skönt, även om jag inte alls varit så delaktig som jag till en början tänkte vara. Istället har jag tagit hand om barnen och hushållet, och det är inte alltid ett lätt jobb heller!
 
Ursäkta för dåliga mobilbilder, men jag har ingen bra kamera alls! Den lilla Canon som jag fick av David för några år sedan tar ganska suddiga bilder tyvärr, och mobilen är ju alltid nära till hands. ;} Tidigare idag tittade vi i den gamla pärmen med bilder på huset från när det låg ute på Hemnet. Alltså jösses! Hur fasen såg det ut? Det känns inte alls som samma hus när man ser rummet med helt andra möbler. Då såg det så tomt ut på något sätt, och väldigt opersonligt. Vi försöker få det ganska personligt i alla fall genom att ha mycket tavlor på oss som bor här. Mysigt, tycker jag! :}
 
Är i alla fall helnöjd och nu känns det mycket mysigate att vara här uppe och plugga. Kommande vecka är det fullt med självstudier inför ytterligare ett seminarie på torsdag, men det ska nog gå bra när man befinner sig i en sådan här härlig miljö. Huset känns helt knasigt nu. Väldigt gammalt och slitet på nedervåningen, med mörka golv, vävtapeter och gammalt kök. Uppe är det däremot fräscha golv och ljusa tapeter! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?