Armeringsjärn
Publicerat den


Okej, jag borde inte få ha en gitarr när den är så pinsamt flammig, men så kan det vara..
 
Hade turen att komma över ett stort armeringsjärn (eller säger man nät?) som har stått ute på altanen ett tag nu. Det är rostigt och jäkligt, men väldigt fint. Jag ställde det i lilla matsalsdelen så länge. Tanken var först att spraymåla det svart och sätta upp det i sovrummet som en prydnad på väggen, men vi får se om jag kanske kan komma över ett till och istället kunna behålla detta som det är.
 
Olivträdet fanns på Gekås för 69:- och det fick stå i en korg från Hem & Hobby. Bra att ha så nära till Hem & Hobby, där kan man hitta mycket fint! :} Jag kan väl inte säga att jag besöker stället dagligen, men i alla fall varannan vecka! Fjärilstavlan har jag skrivit ut själv för längesen och jag tycker fortfarande om den jättemycket! Det är ett typsnitt faktiskt, den där fjärilen. Så att göra en egen tavla behöver inte alls vara svårt! Ett litet tips bara om ni är sugna på att göra en egen! Finns massor med fina mönster på dafont.com.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?