iPhone 6s
Publicerat den




Ursäkta för skruttiga mobilbilder, telefonen börjar ge sig mer och mer så det är ju TUR att jag idag beställe en sprillans ny lur! Rosa/guld dessutom, kan inte bli annat än bra! :} Gud vad jag längtar! Flera hundra kr billigare blev det också med nytt abonnemang, sådant gillas!
 
Idag var det självstudier för min del då jag i sista stund beslöt mig för att strunta i föreläsningen gällande tumörsjukdomar som vi har tenta på i JANUARI. Att plugga på det som istället ska tentas av om EN vecka, ja det känns snäppet viktigare. Mitt i djupa ventromboser och anemi så ringer de från förskolan och säger att Henry är sig olik; vill varken äta eller leka. Det var ren tur att jag inte åkt in till Skövde utan kunde åka och hämta hem honom med en gång. Hoppas inte att förkylningen är påväg tillbaka, men jag tror inte det. Han sken upp när jag kom och har varit glad och lycklig sedan dess. En smörgås och varm choklad på fiket gjorde nog sitt! Nu sover han gott i sin vagn med favoritvovven.
 
Henry är så rolig gällande hundar. Om han får välja bland en massa gosedjur så ska det ALLTID vara hundar. Jag vet inte hur många han har.. Dock är han livrädd för riktiga hundar, och vill alltid bli buren när han ser någon. "Jädd hondaj. Hoppaj!" Rädd för hundar för att de hoppar upp på honom, med andra ord. Hihi, hans farmors lilla 1,1 kg vovve Elvira har visst skrämt honom när hon rest sig mot hans mage för att komma nära.
 
Igår var Julia med kören i kyrkan och sjöng för världens barn! Hur hon såg ut då kan ni se på översta bilden. Så fin! Hon var väldigt nervös innan och var nära på att balla ur, men hon tog ändå mod till sig att stå med där framme inför en fullsatt kyrka. Jag, Henry, mormor och morfar satt och tittade. David käkade pizza och låg hemma i soffan och slappade, haha. För en gång skull! ;)
 
Idag ska Julia följa med sin dagiskompis hem för andra gången. Hon har längtat i flera veckor och idag var alltså dagen här. Det skulle enligt henne bli världens bästa dag!
 
Och i morgon väntar Leos lekland.. Vilken tur mina barn har! Men inte tänker de på sin kära moder som har en stor tenta om en vecka.. ;) Jag får hoppas att karman rycker in och gör så att jag klarar tentan trots att jag prioriterar mina barn före plugget.. Hoppas!
 
Som ni kan se på nedersta bilden så är garaget klart också! Ljuvligt! :)






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?