Andas..
Publicerat den


Hoho i stugorna!
Jag vill inte gärna kalla det för ordning, men nog tusan börjar det likna något här hemma nu! Ord saknas för att beskriva min längtan efter att få in vitrinskåpet igen och kunna ställa tillbaka alla de glas och skålar som nu står framme på diskbänken/köksbordet och skapar OORDNING!

Helgen har gått ut på att tapetsera vardagsrummet,  och jag måste säga att jag är hyfsat nöjd med mina insatser. Få dit lim och torka bort överflödigt lim, det har i stort sett varit mina uppgifter. Nog så viktiga när det kommer till tapetsering! ;) Är så lycklig över att David gick med på den tapeten som jag önskade som fondvägg, det blir otroligt bra!! Kan knappt bärga mig innan jag får sätta upp gardiner och ställa dit möbler. Helt klart ett av mina största intressen. ♥ Inredning ♥
 
Förutom inredning så innehåller mitt huvud för närvarande otroligt mycket oro, ängslan, en gnutta depression men framför allt förtvivlan vad gäller min utbildning. Jag kan väl säga såhär: jag julpyntade mer än vad jag tentapluggade, vilket resulterade i ännu en underkänd tenta. Den här gången var jag ca 1,5 poäng ifrån godkänt vilket såklart känns väldigt irriterande. Samtidigt otroligt chockartat då jag trodde att jag skulle vara betydligt sämre än så. Men jag är inte den som deppar ihop över något så ytligt som ett papper och en penna som inte riktigt samarbetade, utan jag tänker att jag klarar det bättre nästa gång (den 4 mars = omtenta). Men förutom den här lilla omtentan så har jag väldigt mycket annat att göra också, nämligen;

» Filmseminarium & VFU-seminarium onsdag v.7
» Inlämning av VFU-uppgift fredag v.7
» Hemtentamen Diabetes fredag. v.9
» Gruppuppgift Borderline fredag v.9
» Seminarium gruppuppgift torsdag v.9
» Omtentamen patofysiologi & farmakologi fredag v.9
» Seminarium hemtentamen måndag v.10
» Tentamen psykiatri fredag v.10
» Tentamen farmakologi fredag v.11
» Tentamen somatik onsdag v.12
 
 
Förstår ni att mitt hjärta funderar på om det är värt att fortsätta pumpa på? Lite den känslan.. Jag kommer vara DÄCKAD efter detta. Vad har jag gett mig in på? Jag säger som alla frågor i uppgifterna: hur är dina känslor kring detta? Hur är dina tankar kring detta? Paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik. Lite så! Jag menar: när ska jag hinna inreda? När ska jag hinna leka med mina barn? När ska jag hinna prata med min sambo? 
 
Svar: Torsdag v.12. Om jag fortfarande är vid liv då, vill säga.










 M Aurora

Åh fina du. Jag vet också hur svårt det kan vara men som du skriver i rubriken man måste andas också.
Det blir riktigt fint det ni gör, och har gullungar. Det brukar ge energi på nåt vis ändå :)



URL: http://aurorals.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?