Eftersom jag inte gymmat på två dagar så känns det som att jag ligger på latsidan, men inte då! Igår var jag faktiskt på gymmet, men inte för att gymma utan för att dansa zumba! Det var riktigt roligt, roligare än vad jag kom ihåg det som! Dock inte särskilt jobbigt eller krävande. Vilket gjorde att passet kändes en smula onödigt.. Roligt, men inte värt ytterligare en hundring i månaden för att få göra. Svettig blev jag, men knappt andfådd! :O Jag stod och funderade över om det berodde på att jag pga. okunskap inte kunde utföra dansen korrekt, eller om det helt enkelt är så att jag har fått en sjuhelsikes kondis genom crosstrainer, cykling, promenader & löpband!? Jag låter det förbli osagt, men tanken om att ha bra kondition gör mig glad! :D
 
Något som däremot var otroligt jobbigt var när jag gjorde squats tidigare idag. 50 stycken i rad! Jag trodde verkligen inte att det var möjligt, men jag gav mig fan på att klara det! Jag brukar annars göra kanske max 20 st i rad. Blodsmak i munnen hade jag efteråt, och en såndär kittlande haka som är så obehaglig. SÅ skönt! I morgon är det 55 st som gäller. Om det blir i rad eller uppdelat får jag återkomma med, haha.
 
 
Något som är SÅ tråkigt och frustrerande är att vi är sjukt fattiga nu precis innan löning. DET i sin tur leder till att vi inte har mycket mat hemma, och DET i sin tur leder till att jag får äta vad som finns. Med andra ord inte det som ingår i min plan. Jag har ätit spaghetti, mackor och till och med varm oboy. Det är riktigt illa. Kroppen blir ju inte direkt mindre av det, utan jag har redan lagt på mig några hekto igen. Jag dör! Ond cirkel.. Jag kommer aldrig ner till mitt första mål - 65 kg. Känns såååååååååååå långt borta. 

Kommentera

Publiceras ej