Okej, roliga rubriker.. Men så får det vara! ;}
 
Idag är det torsdag och äntligen fick jag tillfälle att besöka gymmet för första gången den här veckan! :D Jag startade med 20 minuters crosstrainer, följt av rygg/axel-övningar, plankan, ännu lite rygg och 10 minuters gång som avslut. Herregud vad enkelt det lät, men det kändes som att jag var borta i timmar! Kanske det berodde på att jag för första gången tränade på kvällen? Gymmet kryllade av folk!

Jag har för övrigt märkt resultat!! Så himla roligt! Vikterna ökar, och på vissa maskiner med 10 kg! Nu har ju inte jag som mål att bli biffig, utan först och främst gå ner i vikt, så därför kör jag inte särskilt tungt. Som max 25 kg, och det är på en axel/rygg-maskin. Resultatet märkte jag också när jag låg i sängen och skulle natta barnen: nästan magrutor! Nåja, högst upp på magen. David höll med och kläckte ur sig: woow, du kommer få rutor! Nu gäller det bara att banta bort fettet! Yes indeed! :D
 
Dåligt med bilder, I know... Men det kommer mer sen när jag förhoppningsvis ser en aning slankare ut! Mina före-bilder är HEMSKA! Usch, att det får vara så illa! Men de kommer de också. Dem tillsammans med efterbilderna! :}
 
Idag åt jag falukorv i ugn till lunch, tillsammans med blomkålsmos. Smörgås till frukost och kvällsmat. ♥ Endast 3 gram kolhydrater i de där små rackarna! Det ni!

Kommentera

Publiceras ej