De här bilderna togs i förrgår, precis efter min lilla hemträning. Ser väl inte riktigt så vältränad ut som jag skulle vilja, men förhoppningsvis drar kroppen så småningom ihop sig!
 
Idag har varit en ganska prövosam dag, fredag som det är! Jag och barnen har varit iväg hos en kompis och där bjöds det på glasstårta. Mums! Men jag stod emot och tog enbart kaffe. Stolt. Här hemma har jag stått emot pommes till maten, sockerdricka och fulla godispåsar. Snäll familj man har, kan jag känna! x) De ger mig verkligen pepp... Men jag kör mitt eget race!
 
Kan inte påstå att jag är särskilt peppad. Skulle mer än gärna äta som vanligt. Däremot gillar jag att träna, så det tycker jag inte är jobbigt! Det är så skönt att ta ut sig och känna hur kroppen skakar av utmattning. Plankan är {jag vet, jag säger det igen} viiiiiiiiidrig. Fy! Är inte ens säker på att jag utför den korrekt, men eftersom det är kämpigt så ger det ju i alla fall något! :}

 
 
Idag har varit en vilodag, i morgon har jag date med gymmet igen!

Kommentera

Publiceras ej