Ändra rubriken i ett enskilt inlägg
Publicerat den

Jag tänkte komma med ett litet tips till er, kära läsare där ute!
Egentligen vet jag inte vad det är bra för, men ibland kan man kanske känna att det är lite roligt..

Det handlar om att ändra sin rubrik till ett enskilt inlägg, antingen till fetstil, kursiv stil, understruken eller genomstruken. Kanske är ett visst inlägg lite viktigare och därför vill man ha rubriken i fetstil eller understruken? Vad vet jag..

Det är verkligen sjukt lätt!

Skriver du såhär:
<b>Rubrik</b>
Blir resultatet: Rubrik

Du skriver helt enkelt <b> innan ordet du vill ha i fetstil och skriver sedan </b> efter ordet du vill ha i fetstil.

<b>Rubrik</b> = Rubrik
<i>Rubrik</i> = Rubrik
<u>Rubrik</u> = Rubrik
<s>Rubrik</s> = Rubrik

Love! ♥



 Iss

Sv: Tack, hon är en liten go'bit min lilla gumma! :-)



Men vad roligt! Jag väntar med spänning och höga förväntningar på resultatet ;-) Kram!



URL: http://almberg.blogg.se/


 Linnea

Fränt! Trodde inte det gick ;)



URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?