JAG SKÄMS!!!
Publicerat den

Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Är tom på ord. Vad är det här? Jo, det är en liten ödla, inplastad och använd som nyckelknippa. Hur fan kan man göra såhär? Hur kan man komma på tanken? Bilden är från den senaste Ameliatidningen, och jag fick en chock när jag såg det. Det här skrämmer mig så oerhört, jag skäms för att tillhöra människosläktet!! HUR KAN MAN KOMMA MED EN SÅDAN IDIOTISK IDÉ?

Något annat som är helt sjukt är det här:


och..



Jag trodde att höns och getter hörde hemma på bondgårdar? Tydligen inte.
Bild 1 {LÄNK}
Bild 2 {LÄNK}



 Sophie mamma till Nellie

men stackars lilla ödla! hur..asså hur fan tänker en människa som gör såhär??!! man kan INTE vara frisk! fyfan! :,(



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?