Anställd
Publicerat den

Jobbet är säkrat! :}

13.15 i eftermiddags var jag på plats för att gå en delegeringskurs. En riktigt bra kurs faktiskt, med mycket bra fakta om mediciner & administrerande. Det hela avslutades med ett prov med några frågor, och som tur var blev jag godkänd. Lagom nervös innan! Efter kursen gick jag ner en våning och skrev på anställningsbeslut! Även lite andra papper som handlar om t ex tystnadsplikt.

Jag börjar redan i morgon! Med att skolas in.. Tiderna är 07:00 - 15:30.  Ska bli spännande och framför allt roligt att äntligen komma igång! Fick mitt schema i dag också, mycket jobb blir det. Men det gillas! :} Är ledig en hel del också, så sol & bad & tid med Julis kommer självfallet hinnas med. Vilken underbar sommar! Och så himla underbart att både jag & David gick från att inte ha några jobb, till att vi båda har det. Ni ser! Ingenting är omöjligt! Jobb finns!




 Cajsa

skönt att du fått schema :) hoppas jag får mitt snarast också!



URL: http://cajsacajan.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?