Wednesday
Publicerat den

Då var frukosten avklarad. Och gympasset. Och dagislämnandet.
Känns skönt att ha hunnit med lite grann! Fick väcka Julia i morse vid 8.00 så att vi skulle hinna ordentligt, och efter lite välling, yoghurt, barnprogram och insmörjning med mitt nya svindyra body butter, så satt regnkläderna på plats och vi var på väg! Känns ju sådär med Ur- och skurdagis dagar som dessa, då det regnar för fullt. Som tur var så är det inte jättekallt, alltid något positivt.

På gymmet stod jag på cross trainern en kvart och brände därmed 130 kalorier. Därefter lite mag- och benövningar. Fan vad trött jag var i benen. Men jag är ändå förundrad över att jag utan några större problem orkade stå kvar en hel kvart! :O Sist dog jag efter 3 minuter.

Frukosten bestod av limpa med leverpastej, citronthé, ägg & en satsuma. Såååååååååååååååååååååååååååå underbart goda är de nu! Min favoritfrukt, LÄTT! Nu blir det nog enklare att sluta med allt godis/fika när det finns ett sådant gott och nyttigt alternativ. Det farliga är ju att man kan dra i sig en sisådär 10 st på raken, snacka om c-vitaminchock! Men hellre det än en godischock. {Det har min kropp fått fler gånger än vad jag kan räkna..}

Är sugen på en ny design! Nu har jag ju faktiskt tid! Ska nog sätta mig med det på en gång!
Puss

Me in action! Skruvade, slipade & ordnade med den här byrån som sedan aldrig användes ändå.. xD



 Emelie

Vi måste träna du och jag Melinda! Och typ peppa varandra! Vore jätteskoj! :) Kan va skönt å träna ibland, men känns som att man ba "äh nu kan jag åka hem" för att ingen är där med en! (kanske bara är jag)



URL: http://minunderbaradag.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?