Haha!
Publicerat den

Som på beställning! Jag VISSTE det! Skriver man något om hur bra man mår så får man skit för det direkt. Lika bra att hålla tyst istället. ;)

Igår hade jag för första gången RIKTIGT ont i ryggen, svanken. Jobbade hela dagen och satt ner väldigt mycket vilket antagligen var anledningen. Dessutom fick jag i samband med det ilningar ner i låren. Hihi, underbart! Förstår inte att folk står ut med att vara gravida om de ständigt har ont i ryggen eller liknande. Plågsamt, det är vad det är. Känns bättre idag så jag hoppas att det inte återkommer.

Är idag i vecka 33+3 och måste ta mig in till Skövde & köpa lite saker. Om det inte kommer jobb i vägen så klart. :)

Ha en fin dag!




 Beatrice, mamma till Devin och Lili ❤

Klockren bild ;)



URL: http://beabus87.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?