Snart 5 månader ♥
Publicerat den

 
Under den senaste tiden har jag inte alls fotograferat mycket. Förutom med mobilen då. Där knäpper jag dagligen ett gäng bilder, men det är ju inte samma sak. Det blir ingen kvalité! Men jag har fått så dåigt självförtroende vad gäller fotograferingen. Jag följer många fotografer på instagram och läser bloggar där bilderna är hur fina och tydliga som helst. Barnens ögon glänser alltid så mycket och de ser så glada ut jämt. Då blir jag bara ännu mer anti att ta egna bilder, då jag vet att jag aldrig får till ljuset eller skärpan. Men! Idag drog jag fram kameran när Henry var klädd i sin nya morgonrock från KappAhl. Alltså, han är ju för gullig! ♥ Och visst. Första bilderna blev inte särskilt bra. Dåligt ljus och ingen skärpa. As usual.. ;} Men varje gång man tar fram kameran så får man alltid någon bra bild. 1 eller 2 av 20 blir kanske helt okej! Som dessa ↑ Funderar faktiskt på att skriva ut dem och sätta upp på väggen. Måste fotografera mera!

Och några roliga meningar från Julia under tandborstningen igår:

"Den här bilden kan vi ju skicka till mormor!
Eller näe, det går nog inte. det är ju en spegelbild.
Vi kan nog inte skicka nån bild till mormor..
Fast jag vet! vi kan ju ta en bild med kameran!"






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?