Städdag!
Publicerat den

50 squats - check!
 
Fyfan. Att det skulle vara jobbigt kunde man ju räkna ut, men att benen skulle kännas som spaghetti hade jag väl inte riktigt väntat mig. Tjena vad darrig jag är, haha! Underbart! Nu hoppas jag bara på resultat också. ;}
 
Hela dagen har jag varit igång. Den började helt okej med att Henry tog sig en sovmorgon till 8:30. Han och Julia är lite varannan dag där. Ibland sover han länge och ibland hon. I morgon tror jag att Henry kommer att vakna först då han somnade tidigt idag! Efter sovmorgonen så satte jag igång att städa. Jag låg på alla fyra och skurade köksgolvet med en tvättsvamp & skurmedel. Därefter dammsög jag hela lyan och våttorkade golven. Sängarna bäddades, spaghetti & köttfärssås lagades och Julias vagn som vi ska sälja tvättades. Eftersom hon näst intill aldrig åker vagn längre {då det är svårt för mig att dra två stycken samtidigt} så tycker jag att tre vagnar till henne känns lite överflödigt. En har jag faktiskt redan sålt, tack blocket! 700 spänn håvade jag in! :} Många bäckar små!
 
Förra året i februari/mars köpte vi en Emmaljunga Scooter S som vi nu tänkte sälja. Vi har även en vanlig Emmaljunga Scooter som Julia dock vill ha kvar ett tag till. En svart/rosa, vilket antagligen väger över Scooter S:en som är beige. ;} Älskar vagnar! Och har övervägande haft Emmaljunga. Teutonian som vi köpte till Henry är dock GULD. Så bra! Älskar den på alla sätt & vis, förutom korgen under som skulle kunna ha varit snäppet bättre {större mellanrum mellan korg & sittdel så att man lättare får i större grejer}. Vi har ju ingen liggdel till den vilket för oss funkar perfekt. Att endast ha en ligglift att lägga i sittdelen passar oss kanon när vi bor en våning upp. Snart börjar det nog dock bli dags att ta undan liggliften, men jag tror att jag väntar tills han kan sitta ordentligt av sig själv! Jag hade ju turen att vinna en passande Teutonia åkpåse tidigare i år som kommer komma väl till pass i vinter. Längtar! :}
 
Eftersom Julia hade hög feber i måndags natt och är hostig & förkyld så har hon stannat hemma från dagis den här veckan. Långa dagar blir det, men dagens höjdpunkt var när mina föräldrar kom och hälsade på. Med sig hade de presenter eftersom mamma varit i New York! :} Julia fick en supersnygg rosa huvtröja & en väldigt uppskattad, prickig häst som går av sig själv när man trycker på ryggen. Den somnade hon tillsammans med. Pontus, heter den. ;}
 
Henry fick en rolig leksak, en gul gummitaxi samt en frän keps! Själv fick jag ett par jeans och ett set från Victoria's secret. Lotion, tvål och parfym! Jeansen ska vi dock inte prata så högt om.. jag fick inte upp dem över låren.. MEN! En vacker dag så.. ;P
 
Nu ska jag ge sonen en flaska käk innan jag knyter mig! :}
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?