Dag 5
Publicerat den

Idag känns allting mycket bättre! :D
 
Kanske har det vänt för mig nu!? :} För första gången har jag gjort ett helt träningspass à la fitnessfighten på gymmet, då jag gjorde fel sist, haha. Inte läst på ordentligt.. Men nu känns det kalas! :} Övningarna är väldigt varierade och de känns roliga. Tack & lov gör man bara varje övning 2 gånger {15 repetioner} så man hinner inte tröttna på dem. När jag kört själv har jag alltid kört 3 gånger! Kan bli segt efter ett tag.
 
Körde roddmaskinen idag men det ska jag nog inte göra mer. SÅ segt och tråkigt. Tror att det får bli crosstrainer istället. Den trivs jag med! :}
 
Har precis intagit mitt tredje mål för idag - lunch! Om ett tag ska jag åka till mamma & pappa för att hämta lilla smulan och fara vidare till ridskolan. Hon har sovit där inatt och det hade gått superbra! :} Dock blir det inte mer lugnt här hemma för det, eftersom Henry håller igång hela tiden. Han tar sig fram överallt och ska pilla och krafsa på allt! Gärna stoppa allting i munnen också. ;}
 
Vet ni? Jag hade lovat mig själv att inte väga mig under den här perioden, men igår bröt jag det löftet. Jag kände mig så himla dålig och sjuk att jag funderade på att hoppa av hela "skiten" eftersom det inte är värt att må såhär! Jag orkade ingenting. Inte ta hand om barnen, röra mig.. whatever. Så jag vägde mig! För att se om det ens givit några resultat! Det hade det! :D -1,3 kg hade jag gått ner från tisdag morgon till fredag morgon. Och för att säkert veta att det stämde och att det inte bara rörde sig om förlorad vätska just den dagen var jag tvungen att väga mig i morse också. :P Ytterligare -0,2 kg! Så än så länge har jag förlorat 1,5 kg! Känns faktiskt superbra. Men som jag skrev på instagram så har jag faktiskt ingen vidare målvikt. Jag vill bara trivas med mig själv! :D Dock vill jag gärna väga 65, men inte över det! :}
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?